Met onze nieuwe manier van presenteren is het mogelijk om ontwerpen van voertuigreclame in 3D te bekijken alvorens deze worden aangebracht op een auto of bedrijfsbus. Door middel van een aansprekende presentatie wordt het zorgvuldig samengestelde ontwerp tot leven gebracht op het scherm van de opdrachtgever.

“Deze manier van presenteren is een uitkomst voor klanten omdat zij hiermee een nog beter beeld van het ontwerp krijgen” legt Ymke Snackers, grafisch ontwerper bij MH Roadstyling uit. Ymke is onder meer gespecialiseerd in het ontwerpen van voertuigreclame in alle soorten en maten. “Voorheen werd een voorstel in 2D gepresenteerd, waarbij het ontwerp een plat vlak blijft. Het is voor klanten vaak lastig te visualiseren hoe een afbeelding of tekst doorloopt van de zijkant naar de voorkant, achterkant of het dak.” Met deze nieuwe manier van presenteren behoort dit tot de verleden tijd. Voor een totaalbeeld kunnen ook de materiaalspecificaties worden gevisualiseerd, zoals glanzende of matte folie. Op die manier krijgt een opdrachtgever een complete indruk van hoe zijn voertuig eruit komt te zien.

Voertuigreclame is een krachtig advertentiemedium. Uit een recente studie van 3M blijkt dat voertuigreclame 48 cent per 1000 contactmomenten kost. Andere reclamevormen blijken veel duurder te zijn: reclame in de krant kost zelfs 20 euro per 1000 weergaven. MH Roadstyling begeleidt opdrachtgevers graag bij het hele proces, van ontwerp tot aan uitvoering. Meer weten over de mogelijkheden of toepassingen? Neem gerust contact met ons op via tel: 046 – 452 96 27 of vul het contactformulier in, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.