Afgelopen maart werd Ruud van Helden, verkoop en advies bij MH Roadstyling, benaderd door communicatie-medewerkster Lilian Jongen van woningcorporatie Servatius. Er waren plannen om de kantoren van Servatius op de begane grond, eerste en tweede verdieping te restylen. Een groot project waarbij de drie verdiepingen helemaal zouden worden gestript. MH Roadstyling mocht aanschuiven aan de overlegtafel.
Er is veel gebrainstormd over de noodzaak van sommige items maar ook over het cosmetische en visuele aspect. Bewust werden er keuzes gemaakt voor het mooie en effectieve, maar ook voor het duurzame. In nauwe samenwerking met DIM Coppen en Soons Interieurbouw ontstonden ideeën en werden ontwerpen gemaakt. Aan MH Roadstyling de taak om een passende oplossing te bieden en de juiste materiaalkeuzes te maken. Onder toeziend oog en met goedkeuring van Roger Mannheims en Jean van Helden (vorming en uitvoering) van Servatius kreeg het project steeds meer vorm. Jean: “Ik heb in het verleden vaker met MH gewerkt en hier altijd erg goede ervaringen mee.”
Volgens een strakke planning werd in april gestart en konden we in mei de eerste fase opleveren. Jean: “Mede door de goede begeleiding en voorbereiding van Ruud.” Gaandeweg werd duidelijk dat MH Roadstyling wellicht nog meer kon betekenen. Vaak waren dit kleine technische uitdagingen om verouderde onderdelen in een nieuw jasje te steken. Diverse folies boden vaak al de juiste oplossing.
We hebben diverse kantoorwanden voorzien van groot formaat full colour fotobehang. Op de beglazing is een decoratieve privacyfolie aangebracht om inkijk te verminderen of om simpelweg het kantoor op decoratieve wijze een naam te geven. Ook diverse pilaren werden voorzien van een hoogwaardige folie met verdiepingsnummer. Diverse werkplekken kregen akoestische textielframes voor een rustige werksfeer. De beelden zijn door de medewerkers van Servatius zelf gekozen.
Verder zijn er wandvullende magnetische whiteboards geplaatst en hebben de grote tafels in de pantries een interieurfolie gekregen. Echte blikvangers zijn de drie overlegplekken op iedere verdieping in de vorm van een huisje, incl. bijpassende visual.
De kers op de taart is de entree. Hier is het logo van Servatius op een kunstzinnige 3D wijze uitgevoerd op een houten frame. Jean: “De naamstelling op de houten latten is heel fraai geworden. Hier heeft Ruud van MH zich echt moeite voor gedaan en gezorgd voor een super eindresultaat.”
Tot slot vertelt Jean: “De reacties van collega’s en bezoekers zijn erg positief. De uitstraling is goed en men is blij met het huiselijke gevoel en vooral de prettige werksfeer.”