Metamorfose voor Apotheek Klijsen

Test1
Datum 7 jul. 2020
Leestijd 2 minuten

Metamorfose voor Apotheek Klijsen

In het Brabantse Tilburg ligt Apotheek Klijsen. Samen met MH Roadstyling hebben ze hun look & feel aangepakt. Wat begon met een nieuw logo, eindigde in een complete metamorfose, zowel binnen als buiten. Apothekers Meysam Mohammadi en Sarmad Safi zijn trots op de nieuwe uitstraling.

Samenwerking met MH Roadstyling

MH Roadstyling verzorgt landelijk de signing voor de Service Apotheek vestigingen. Omdat Apotheek Klijsen hier geen onderdeel meer van was, kwam ‘MH’ langs om de oude signing te verwijderen en zo ontstond het eerste contact. Apotheek Klijsen wilde naar eigen wens en inzicht aan de slag met een nieuwe uitstraling. Voor deze opdracht hebben ze gesprekken gevoerd met meerdere partijen, waarna uiteindelijk gekozen werd voor MH Roadstyling.

Meysam: “De samenwerking met MH Roadstyling is prettig verlopen, waarbij er goed werd geluisterd naar onze wensen. De goede en heldere communicatie, snelle reactietijd en het meedenken (telefonisch, per mail, maar ook zo vaak als nodig op locatie) maken MH Roadstyling voor ons een partij waar we in de toekomst zaken mee willen blijven doen. De offertes zijn duidelijk en gespecificeerd zodat je weet waar je aan toe bent. En ook niet onbelangrijk, afspraken zijn goed nagekomen.”

Test2

“De apotheek heeft een huiselijke uitstraling gekregen. Het logo en de kleuren symboliseren ‘zorg’ en ‘vertrouwen’ en brengen mooi het gevoel van onze apotheek tot uiting.“

De huisstijl

Een esculaap die zich in één sierlijke beweging in de vijzel krult. Dat is het nieuwe logo, met twee in elkaar overvloeiende blauwtinten. Kleuren die zorg en vertrouwen symboliseren. “Het logo en de kleuren brengen het gevoel van onze apotheek tot uiting”, duidt Meysam. Samen met MH Roadstyling werd de vormgeving bedacht en heeft MH het concept uitgerold in de hele apotheek.

Test3

“Wij hebben alleen maar positieve reacties gekregen van klanten, huisartsen, zakelijke relaties en andere huurders in het pand.“

Doorvertaling

“Het interieur van de apotheek is flink aangepakt”, vertelt Sarmad. “De balie en de lampenkappen zijn een echte eyecatcher. Het brengt rust in het apotheekinterieur. Daarnaast zijn wij erg blij met het logo en de bijbehorende kleuren.”

De lange balie is custom made en tevens verlicht. De sfeervol verlichte fotowand geeft de apotheek een huiselijke uitstraling. Ook de signing op de gevel en de bezorgauto’s hebben een nieuw ontwerp gekregen. Meysam: “We doen er alles aan om onze klanten op hun gemak te stellen. De nieuwe uitstraling draagt daar zeker aan bij”.

“We kijken terug op een mooie samenwerking en in de toekomst zal er weer een beroep gedaan worden op MH Roadstyling, voor de andere vestiging.”