Afgelopen maart werd Ruud van Helden, verkoop en advies bij MH Roadstyling, benaderd door communicatie-medewerkster Lilian Jongen van woningcorporatie Servatius.
Maximale zonwering wanneer de zon schijnt en maximale lichtinval wanneer de zon niet schijnt. Dat is wat onze nieuwe dynamische zonwerende folie doet!
Wie vorig jaar op onze open dag is geweest heeft al een voorproefje gehad van deze folie. Een folie die je ruit heel houdt als er met een steen of zelfs een molotov cocktail tegenaan gegooid wordt.
De ontwikkelingen binnen de voertuigreclame gaan in rap tempo. Nieuwe folies en kleuren, bijzondere effecten, nieuwe technieken en zelfs speciale beschermende folies zijn er tegenwoordig op de markt.
Een schone werkomgeving is belangrijk en door corona staat hygiëne plots bovenaan ieders prioriteitenlijst. Maar hoe zorg je ervoor dat de werkplek schoon is en bovendien beschermd?
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Zo ook bij MH Roadstyling. We vinden het erg belangrijk dat de jonge generatie medewerkers gehoord wordt. Wat wil men in de toekomst bereiken?
Jos Mostard van MH Roadstyling stuitte per toeval op dit protectiemiddel van Reinasan. “We waren op zoek naar een middel om wandvisuals en decoratie makkelijk schoon te krijgen en te houden zodat onze signproducten nog duurzamer worden. We kwamen vervolgens uit bij groene nanotechnologie.”
In het Brabantse Tilburg ligt Apotheek Klijsen. Samen met MH Roadstyling hebben ze hun look & feel aangepakt.
Wij hebben hét digitale scherm voor u, maar nog veel belangrijker: wij adviseren en ontzorgen u. Fön Schulpen: “Het is niet alleen het kopen van een beeldscherm, maar ook het hebben van een goed softwarepakket. De software bepaalt voor een groot gedeelte het succes van digital signing.”
Regelmatig grote aantallen reclameproducten nodig? Het Digitale Order Systeem (DOS) van MH Roadstyling biedt de uitkomst. Dit online bestelportaal maakt inkoop op maat mogelijk en ontzorgt bedrijven die geregeld grote volumes bestellen.